Jedna SEO komponenta koja se naziva off site SEO , osigurava da korisnici spoljnih stranica ili društvenih medija mogu pronaći vašu veb stranicu. Optimizacija za SEO povećava potencijal veb stranice da privuče kupce sa drugih platformi, osim sa pretraživača. Na primer, kada objavljujete sadržaj i veze do svoje stranice na Facebook-u ili Tvitter-u, moći ćete da promovišete svoju veb stranicu i privučete više kupaca. Jedan od glavnih ciljeva SEO-a je privlačenje ciljane publike putem organskih pretraga. Broj posetilaca vaše veb lokacije utiče na vašu prodaju i pretplate. Takođe promoviše marketing vaših proizvoda i usluga. Povećani dolazni saobraćaj uvek je dobar za poslovanje, jer to znači više mogućnosti konverzije.


Neki alati povezani sa SEO-om, poput Google planera ključnih reči i Google analitike, pružaju kvantitativne podatke koji će vam pomoći da razumete svoje tržište, analizirate trendove i znate položaj konkurencije. Pomaže vam da identifikujete popularne i vredne ključne reči, tako da možete da odlučite kako da strukturirate ili revidirate svoj sadržaj. Takođe vam daje uvid u ponašanje vašeg tržišta, kao što su lokacija, vreme aktivnosti, učestalost pretraživanja, korišćene tehnologije, preferencije proizvoda itd. Sve ove metrike pomažu vam da upoznate svoju publiku, njihove potrebe i očekivanja.

„Ne mogu vam dati formulu za uspeh, ali mogu vam dati formulu za neuspeh. To je: Pokušajte da udovoljite svima. “

Primena SEO strategija pomaže vam da se rangirate više na stranici rezultata pretraživača (SERP). To znači da kada vaši ciljani kupci pretražuju proizvode i usluge koje vaša industrija nudi, verovatno će pronaći vašu veb stranicu. Kada se više puta pojavite na SERP-u, korisnici postaju svesni vaše veb lokacije i vašeg poslovanja. Ovo povećava šanse za potencijalne kupce da se stave na vaše veb stranice.

 

Author

admin

Leave a comment

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *