Bolji učinak optimizacije

Bez obzira na to da li prodajete proizvod ili vršite uslugu vaši potencijalni klijenti će vas pronaći pomoću Google pretrage. Morate biti prisutni na mreži kako bi mogli da pokrenete konverzije sa klijentimam što predstavlja glavni deo koji vam donosi poslovni uspeh.

I tu se ne zaustavlja; vaša veb lokacija mora da dobije dobru SEO rang listu, inače je neće videti potencijalni kupci, a to bi mogla biti prava katastrofa: potrošiti hiljade na veb lokaciju za koju niko ni ne zna da postoji.

Sve se svodi na postizanje višeg SEO poziciranja. Ako vam nije previše jasno šta je ovo, SEO je skraćenica za optimizaciju pretrage, više o seo-u možete pronaći u našem blogu.

Krajnji rezultat optimizacije za pretraživače je što je moguće više rangiranje vaše veb stranice, idealno broj 1, u glavnim pretraživačima za vaše odabrane ključne reči.

Ali, SEO nije nešto zbog čega možete biti zadovoljni. Pravila se stalno menjaju i pretraživači postaju pametniji sa pojavom Google RankBrain-a, i to bez uzimanja u obzir pretraga koje se obavljaju glasom.

Ako ste zabrinuti da je vašoj SEO strategiji potrebna nadogradnja, sada je vreme da to uradite ili rizikujete da zaostanete za svojim konkurentima.

Tajna je u tome da imate kvalitetan sadržaj koji pretraživači mogu lako da razumeju i koji će privući vaše gledaoce.

Seo strategije

Evo nekoliko saveta koje možete da sprovedete u delo kako biste svoju veb lokaciju bolje rangirali, što će lako izvršiti dobra SEO kompanija.

HTTPS je veoma važan
– mnoge veb stranice na Google-ovoj prvoj stranici su HTTPS; ovo osigurava da se vaša veb lokacija bezbedno pregleda, a ‘S’ se odnosi na SSL sertifikat (Secure Socket Laier/ sigurnosni sertifikat). Omogućavajući posetiocima vaše veb lokacije da obezbede i šifruju svoje podatke preko veze.
Google veoma ozbiljno shvata HTTPS i pomogao je da postane nova norma prilikom pregledavanja veb-sajta. Za one koji koriste Chrome pretraživač. Sada će dobiti upozorenje ako vaša veb lokacija nije HTTPS, što može lako da isključi posetioce veb lokacije, što će doprineti da napuste vašu veb lokaciju i odu negde drugde.

Pravite svoj SERP unos (stranica sa rezultatima pretraživača)
– Kada pretražujete Google i dobijete listu rezultata, videćete oznaku naslova, URL veb-sajta i opis stranice. Nemojte ih slati kao neželjenu poštu sa ključnim rečima i besmislicama kao što je bilo uobičajeno pre 10 godina. Napišite ih skoro kao reklame i za čoveka, koristite radoznalost i intrigu da navedete ljude da kliknu.
Uverite se da su tačni i relevantni za stranicu na koju će korisnik doći kada jednom klikne, inače bi to moglo da dovede do nepodudaranja i velikog broja ljudi koji napuštaju vašu veb lokaciju, što je loš signal za Google.

Razmislite šta će vaši klijenti tražiti i uključite to; stranica sa čestim pitanjima je odličan način da to uradite jer direktno dajete odgovor na svako njihovo pitanje.

Pokušajte da proverite rezultate sa automatskim sugestijama koji se uvek prikazuju na dnu SERP-a i videćete koje vrste rezultata Google misli da bi trebalo da se prikazuju. Ako kreirate svoj sadržaj koji odgovara ovim upitima, to će vam pomoći da dođete do vrha jer ćete dati Google-u ono što želi da vidi.

 

Povratne veze / Link building

Evo nekih stvari na koje treba da obratite pažnju kada birate najbolje povratne veze za svoju veb lokaciju:

1. Uverite se da su iz relevantnog izvora i da se dobro povezuju sa vašim proizvodom ili uslugom.
2. Moraju biti iz pouzdanog izvora jer će direktno uticati na reputaciju vašeg sajta.
3. Neophodno je da će oni slati saobraćaj na vaš put, inače nema smisla da budu na vašoj veb lokaciji.
4. Ako su u sadržaju, unutar bloka teksta i prema vrhu, smatraće se mnogo kvalitetnijim od onih na dnu ili u podnožju.
5. Pokušajte da koristite one sa sajta sa rangom stranice jer što je veći PR, više vrednosti se pripisuje povratnoj vezi.
6. Pokušajte da svoje povratne veze postavite pored onih sa visokokvalitetnih sajtova – ako je vaša povratna veza prikazana na stranici pored drugih renomiranih sajtova i po mogućnosti slična vašoj, pretraživači će ceniti vašu veb lokaciju kao da je u istom rangu kvaliteta.
7. Uverite se da vaše povratne veze dolaze iz različitih izvora – bolje je da imate dobru kombinaciju sa 10 veza sa 15 sajtova, a ne sa 50 veza sa samo 2 sajta. To je zato što postoji direktna veza između visokog ranga i broja korišćenih jedinstvenih veb lokacija.
9. Nemojte da vaše povratne veze budu obavezno recipročne – povratne veze najboljeg kvaliteta dolaze sa veb lokacija koje ne povezujete sa svojom veb lokacijom.
10. Usredsredite se na to da na stranici ne bude previše drugih povratnih veza – poželjno je da veza ka vašoj veb lokaciji deli stranicu sa samo nekoliko spoljnih veza.
11. Ne lako stečene povratne veze su vrednije od onih koje je lako dobiti. Ne želite da imate iste povratne veze kao vaši konkurenti jer se vrednost tada smanjuje u vašem SEO takmičenju sa njima.