Godinama u nazad ljudi su tražiili kompaniju ili prodavnicu tako što bi otvorili imenike, žute strane, ili jednostavno tražili među vizit kartama, određenu uslugu ili proizvod. Morate priznati, dugotrajan proces a često i nefunkcionalan koji uglavnom daje rezultat odustajanja. Danas se to mnogo promenilo. Kupcima se pruža mnogo više mogućnosti da pronađu kompletnu listu kompanija i prodavnica koja odgovara njihovim potrebama.

Plus linkove ka veb lokacijama za dalje opise proizvoda, slike, cenovnike i još mnogo toga. I sve to u treptaju oka, u udobnosti sopstvenog doma. Prirodno je da je svet evoluirao i da je tehnološki napredak, poput interneta, stvoren da služi potrebama ljudi.

Ako nemate preduzeće ili nemate proizvod ili uslugu za prodaju, postoji dobar razlog da imate veb lokaciju. Kreativni umovi žele da dele stvari sa drugima koji misle slično. Dakle, bez obzira na to šta više volite, sigurno postoji nešto o čemu želite da svet zna, nešto o čemu osećate da treba da razgovarate sa zajednicom, razlog da nagovorite ljude na dobrotvornu organizaciju, itd…

Ako ste vlasnik preduzeća i pitate se „Zašto mi treba veb lokacija?“
Predlažemo da se zapitate: Možete li da nudite usluge non-stop? Valjda ne. Veb lokacija može. U svakom slučaju, ne možete zanemariti činjenicu da ljudi – vaše ciljno tržište – očekuju da imate veb lokaciju na kojoj ćete tražiti svoj proizvod na mreži.

Evo samo nekih činjenica koje će Vas navesti na razmišljanje o web sajtu:

– Internet vam omogućava da dosegnete mnogo širu klijentelu i prodate svoje proizvode i/ili usluge. Na kraju krajeva, ljudi bi želeli da pronađu informacije o svojim pretragama koje se odnose na proizvode i/ili usluge koje nudite, pa zašto ne biste dobili informacije sa vaše veb stranice?

– Znate da vaši konkurenti imaju veb lokaciju, tako da morate da budete u toku sa konkurencijom.

– Veb lokacija je vaš novi maloprodajni objekat, gde ne samo da pokazujete svoje proizvode svojim kupcima i ljudima koji su zainteresovani za vaše proizvode i/ili usluge, već i preskačete plate osoblja koje radi u stvarnom maloprodajnom objektu. Osim toga, ne morate da potrošite ni centa na zakup lokala.

– Sve je veći broj ljudi koji kupuju na mreži, tako da je neophodno imati veb lokaciju za kupovinu proizvoda i/ili usluga.

– Sa veb-sajtom, probijate bilo koju geografsku granicu, što znači da imate povećane potencijale za dodatnu prodaju i povećanje prihoda.

– Ako ste naporno radili da biste postavili funkcionalnu i privlačnu veb lokaciju, malo je verovatno da će se vaši posetioci obratiti na drugo mesto (pogledajte: sajt vašeg konkurenta); a angažovanje posetilaca znači veće stope konverzije; samim tim više prodaje i profita.

– Brendiranje je još jedan razlog zašto vam je potrebna veb lokacija. Možete koristiti svoju veb lokaciju za promociju svog proizvoda i/ili usluge, ili u suprotnom, svog brenda.

– Da li ste ikada razmišljali o novcu koji trošite kada želite da rebrendirate ili ažurirate proizvod na bilo koji način? Umesto da trošite novac na nove kataloge proizvoda i brošure, možete jednostavno da ažurirate svoj proizvod/uslugu na mreži uz minimalne troškove i u ograničenom vremenu.

– Postoji izreka koja kaže: pčela privlači pčelu. Vaša veb lokacija može postati efikasna platforma za usmenu promociju vaših proizvoda i iskoristiti to kod vaše postojeće klijentele.